بنویس به دست من
گاهی بیا و لحظه ای بمان دستی به روی شانه ی من بگذار تا از فراز ماندنت این سطرهای درهم و برهم این تلخ نوشته هایم و این شعرهای مبهم و خط خورده ی مرا در دفترم بخوانی تا سطر های تار" روشن شوند تا من قلم به دست تو بسپارم تا تو به دست من بنویسی امدنت را.........................!
+ نوشته شده در یکشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 18:34 توسط فرشته
|
این وب مختص دانشجویان مهندسی منابع طبیعی( گرایش بیابان) دانشگاه فردوسی مشهد می باشد-خوشحال میشیم بهمون سر بزنید