محمدرضا شاه

پیام محمدرضاشاه از ان دنیا:سلام حالتون خوبه؟اوضاع تون روبراهه؟ببینم اب وبرق ونفت مجانی شد؟دیگه مشکل اعتیاد ندارین که؟بی حجابی حل شد؟راستی دلارهنوز۶۸ریاله؟بیکاری ریشه کن شد؟بازهم سفربه اروپابدون ویزاست؟می گفتین بگذاریدتلخ تراز زهر.حالاچی روزگارتون شیرین شده؟من هم بدنیستم.اون اوایل خوب نبود ولی الان انقدر گفتن خدا بیامرزدش که رفتم بهشت.........

اس های ایرانسل در اینده

مشترک گرامی چه خبر؟
مامان بابا خوبن؟،
علی کوچولو چه طوره؟
الهی ایرانسل قربونش بره.

 
- مشترک گرامی با ۶۴۵۲۰۰ ریال شارژ دیگر برنده ۱۵۰ تومن شارژداخل شبکه بشوید!

 
- مشترک گرامی چته؟
چرا تو فکری؟
عاشق شدی؟
آخه بدبخت! با این وضع گرونی کی عاشق می شه؟ ها؟

 
- مشترک گرامی تو مسابقه ما شرکت کن با ۲۰ لیتر بنزین جایزه !
با این کار مشت محکمی تو دهن همراه اول بزن!

 
- مشترک گرامی یه طرح دارم بهاره.
یکی سیم کارت بخر
یکی ببر
یکی میارم در خونتون
یکی می دم به عموتون
یکی هم واسه عمتون


- شونصدمین جشنواره ایرانسل در قلی آباد خرمن دشت. از 1 فروردین لغایت 29 اسفند هر سال ، با خرید هر سیم کارت ایرانسل هفتاد سیم کارت اعتباری جایزه بگیرید. همه روزه از ساعت 1 نصف شب تا 2 ظهر و از 2 ظهر تا 1 نصف شب. شما می توانید با پرداخت سالیانه مفت هزار ریال از کلیه خدمات ایرانسل برخوردار شوید..

 
- استخر سیم کارت ایرانسل افتتاح شد. شما می توانید در این استخر که از سیم کارت پر شده است، شنا کنید و به از هر کجا به کجای ایران فقط دقیقه ای هفتصد میلیون تومان تماس بگیرید.


- سیم کارت یک بار مصرف و بهداشتی ایرانسل به بازار آمد. این سیم کارت ها را بعد از هر بار استفاده بشکنید و دور بریزید. و سیم کارت دیگری با میلیونها جایزه ارزنده و نفیس دیگر جایزه بگیرید.

ديوونه

ازیه دیوونه میپرسن:چرادیوونه شدی؟میگه:من یه زن گرفتم دختری۱۸ساله داشت.دختره زن بابام شد پس زنم مادر زن بابام شد منم پدرزن بابام!دخترزنم پسرزاییدکه داداش من ونوه ی زنم شد درنتیجه نوه ی منم شد.من پدربزرگ داداشم بودم.زنم پسرزایید پس زن بابام خواهر ناتنی پسرم شدوپسرم دایی من شد!توباشی دیوانه نمیشی؟!

نظرتون چيه؟؟؟؟؟؟؟

خداااااافظ

میـבפּنم هنـפּ تازه اפּمـבم..פּلی با عرض معذرت ی چنـבین رפּزی نیستم...


خـבا بخـפּاבبرگرבم בر خـבمتم بازم...تـابـــــــــــــــــــــــــــرگرבم بای!!!♥♥♥