ولنتاین ....
دخدرای عزیز درسته که با هیچ کدومتون دوست نیستم
.
.
.
.
.
.
ولی انقدم بی معرفت نیستم که ازتون کادوی ولنتاین قبول نکنم :))
+ نوشته شده در جمعه هجدهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 0:26 توسط یونس
|
دخدرای عزیز درسته که با هیچ کدومتون دوست نیستم
.
.
.
.
.
.
ولی انقدم بی معرفت نیستم که ازتون کادوی ولنتاین قبول نکنم :))
