سلام..

یه سری از این آدما باید شعور و تربیت رو از وسایل

الکترونیکی یاد بگیرن !

الان موبایل و سینمای خانگی هم روشن میشن سلام

میکنن،

تازه نوکیا دستم میده !!!

 

 

گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که

میشه

سلام کلم و همیشه جواب میگیرم سلام چغندر ، سلام

کاهو ، سلام شلغم !

یه روز یه ..

یه روز یه ترک بود ... 

اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان. 

شجاع بود و نترس. 

در دوران استبداد که نفس کشیدن هم جرم بود ، با کمک دیگر مبارزان ترک ، در برابر دیکتاتوری ایستاد 

او برای مردم ایران ، آزادی می خواست 

و در این راه ، زیست و مبارزه کرد و به تاریخ پیوست تا فرزندان این ملک ، طعم آزادی و مردمسالاری و رهایی از استبداد را بچشند. 


یه روز یه رشتی بود... 

اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی. 

او می توانست از سبزی جنگل های شمال و از دریای آبی اش لذت ببرد و عمری را به خوشی و آرامش سپری کند 

اما سرزمین اش را دوست داشت و مردمانش را 

و برای همین در برابر ستم ایستاد 
آنقدر که روزی سرش را از تنش جدا کردند. 


یه روز یه اصفهانی بود... 

اسمش حسین خرازی 

وقتی عراقی ها به کشورش حمله کردند ، جانش را برداشت و با خودش برد دم توپ و گلوله و خمپاره. 

کارش شد دفاع از مردم سرزمینش ، از ناموس شان و از دین شان. 

آنقدر جنگید و جنگید تا در یکی از روزهای آن جنگ بزرگ ، خونش بر زمین ریخت و خودش به آسمان رفت.


یه روز یه ... 
ترک و رشتی و فارس و کرد و لر و اصفهانی و عرب و ... ! 

تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند 

و به صرافت شکستن قفل دوستی ما افتادند 

و از آن پس \"یه روز یه ... بود\" را کردند جوک تا این ملت ، به جای حماسه های اقوام این سرزمین که به عشق همدیگر ، حتی جانشان را هم نثار کرده اند ، به \"جوک ها \" و \"طعنه ها\" و \"تمسخرها\" سرگرم باشند و چه قصه غم انگیزی! 

ترک خر نیست ! رشتی بی غیرت نیست ! اصفهانی خسیس نیست !

شجاعت خریت نیست ! بی غیرت برای دفاع سرش رو نمیده و خسیس جانش رو 

سبد کالا..

هموطن گرامی کُشتی ما رو
سبد کالا به شما تعلق نگرفته است
اگر یکبار دیگر به 5000499 پیامک بزنید یارانه 45500تومانی شما هم قطع خواهد شد! 

ستایش...

ستایش دهه شصت:

سوارماشین پسرغریبه شده

خونه شونم رفته

بی رضایت مامان باباش ازدواج کرده

الان دهه نود استاددانشگاهی روکه محترمانه اذن خواستگاری میخوادو ردمیکنه ک چی؟

شوهری ک تودانشگاپیدابشه شوهرنمیشه...

احساس میکنم ب شعوربیننده توهین شده اصن.

استادش اینجوری.ما که دانشجوییم هنوز .......

شوخ طبعي يک رزمنده ايراني تا لحظه آخر !!!


شوخ طبعي يک رزمنده ايراني تا لحظه آخر !!! 
مصاحبه گر
:
 
ترکش خمپاره پيشونيش رو چاک داده بود 
روي زمين افتاد و زمزمه ميکرد دوربين

رو برداشتم و رفتم بالاي سرش داشت اخرين نفساشو ميزد ازش پرسيدم اين

لحظات اخر چه حرفي براي مردم داري با لبخند گفت:از مردم کشورم ميخوام وقتي

براي خط کمپوت ميفرستن،عکس روي کمپوت ها رو نکنن گفتم داره ضبط ميشه

برادر يه حرف بهتري بگو با همون طنازي گفت..اخه نميدوني سه بار بهم رب گوجه

افتاده.  از خاطرات يک رزمنده


آخ آخ...


یکی تعریف میکرد :
توی آسانسور واساده بودم یه دختری هم سوار شد 
اول ساکت بود بعد گفت:چطوری؟ 
گفتم: الحمدلله ....
یه نگاهی به من کردو هندزفری شو جابجا کرد!
معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم:
الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله ....

شتر..


ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﺷﯿﺮ ﺍﮔﻪ ﭘﯿﺮ ﻫﻢ ﺑﺸﻪ ﺷﯿﺮﻩ
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺷﺘﺮ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﯿﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﺧﺮ ﻣﯿﺸﻪ |-:

من یدونه از این استادا میخوام....


استاد نمونه :)))

.

.

.

.

.

.

.


:|

داریم همچین استادی اصلا ؟

:|

مبارزه



تو کف مبارزه شونم.....

استاد آبیاری....


اﺳﺘﺎﺩ ... ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺩﺍﺭﯼ ...ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺖ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺣﺘﯽ ﻣﻦ ....ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﻋﻤﺖ ﮐﺎﺭﯼ ...ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﯿﻢ, ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯽ ...ﺗﺮﻡ ﺁﺧﺮﻡ ﻭ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺗﺮﻡ ﻧﯿﺲ ﺍﻭﻥ ﺣﺴﯽﮐﻪ ﺗﻮ ﺗﺮﻡ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻫﺴﺖ ...ﺷﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻟﺸﻢ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺩﺭﺱ ..ﺭﻭ ﻫﻤﻪ ﺣﻀﻮﺭﯼ ﻫﺎﻡ , ﺑﺴﺘﯽ ﭼﻄﻮﺭ ﭼﺸﺎﺗﻮ ؟ﻫﯿﺲ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﮕﻮ ﻓﻘﻂ ﺑﺒﺮ ﺻﺪﺍﺗﻮ !ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺩﭘﺮﺳﻢ ! ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺑﯽ ﺣﺴﻢ !ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﮐﻞ ﻭﺍﺣﺪﺍﻡ ﺑﻪ ۴۰ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺮﺳﻦ ...

ولنتاین ....


دخدرای عزیز درسته که با هیچ کدومتون دوست نیستم
.
.
.
.
.
.
ولی انقدم بی معرفت نیستم که ازتون کادوی ولنتاین قبول نکنم :))

به سلامتی ...




به سلامتی پسرا ...

نه واسه ریش و قدشون؛ واسه معرفتشون...

به سلامتیه دخترا ...

نه واسه چشمای ناز و پوستای صافشون؛ واسه قلب پاکشون...

به سلامتی کسایی که

چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه

چشمشون مثل فانوس دریایی نمی چرخه . . .!

و به سلامتی خودم ...

نه واسه این حرفام؛ واسه این که مرهم ندارم واسه دردام...

خلاقیت



خلاقیت دخترا قشنگتره یا پسرا؟!