سلام..
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 17:46 توسط یونس
|
یه سری از این آدما باید شعور و تربیت رو از وسایل
الکترونیکی یاد بگیرن !
الان موبایل و سینمای خانگی هم روشن میشن سلام
میکنن،
تازه نوکیا دستم میده !!!
گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که
میشه
سلام کلم و همیشه جواب میگیرم سلام چغندر ، سلام
کاهو ، سلام شلغم !
این وب مختص دانشجویان مهندسی منابع طبیعی( گرایش بیابان) دانشگاه فردوسی مشهد می باشد-خوشحال میشیم بهمون سر بزنید