یه سری از این آدما باید شعور و تربیت رو از وسایل

الکترونیکی یاد بگیرن !

الان موبایل و سینمای خانگی هم روشن میشن سلام

میکنن،

تازه نوکیا دستم میده !!!

 

 

گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که

میشه

سلام کلم و همیشه جواب میگیرم سلام چغندر ، سلام

کاهو ، سلام شلغم !