ديوونه
ازیه دیوونه میپرسن:چرادیوونه شدی؟میگه:من یه زن گرفتم
دختری۱۸ساله داشت.دختره زن بابام شد پس زنم مادر زن بابام شد منم پدرزن
بابام!دخترزنم پسرزاییدکه داداش من ونوه ی زنم شد درنتیجه نوه ی منم شد.من
پدربزرگ داداشم بودم.زنم پسرزایید پس زن بابام خواهر ناتنی پسرم
شدوپسرم دایی من شد!توباشی دیوانه نمیشی؟!
+ نوشته شده در چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۲ ساعت 20:10 توسط دریا
|
این وب مختص دانشجویان مهندسی منابع طبیعی( گرایش بیابان) دانشگاه فردوسی مشهد می باشد-خوشحال میشیم بهمون سر بزنید