حالا كه همه موافق هستند صندلي داغمونو از خانوم مهندس فرشته جان شروع ميبكنيم از دوستان عزيز درخواست دارم هركي دشمني كينه اي چيزي داره الان فرصت خوبيه واسه تلافي